Časté otázky
Doba doručenia záleží od spôsobu doručenia ktorý si zvolíte. Tovar označený symbolom „skladom“ odosielame zväčša nasledujúci pracovný deň (maximálne však do dvoch pracovných dní) od prijatia a potvrdenia objednávky.
Aký je ďalší postup po odoslaní objednávky?
Po dokončení objednávky, na Váš e-mail príde potvrdenie o jej vytvorení. Následne Vašu objednávku spracujeme a expedujeme o čom Vás budeme informovať e-mailom. Ak ste však nedostali potvrdzujúci e-mail, skontrolujte si prosím priečinok so „spam“ poštou. Ak sa potvrdenie objednávky nenachádza ani tam, zrejme došlo k technickému zlyhaniu a prosíme Vás o priame kontaktovanie na info@heyprincess.sk alebo na tel. čísle: 0904 496 124.
Rovnako aj ak máte problémy s dokončením objednávky, kontaktujte nás na tel. čísle 0904 496 124 alebo nám napíšte e-mail na: info@heyprincess.sk.
Dá sa tovar doručiť aj do zahraničia?
Áno, dá. Štandardne doručujeme do Českej republiky. V prípade ak by ste pri zadávaní objednávky nenašli krajinu do ktorej potrebujete doručiť, kontaktujte nás prosím prostredníctvom mailu na: info@heyprincess.sk
Dá sa zakúpený tovar vrátiť/vymeniť?
Áno, samozrejme, u nás nakupujete bez rizika. Zakúpený tovar, ktorý nezodpovedá Vašej predstave je možné vrátiť/vymeniť (nenosený, nepoškodený, so všetkými pôvodnými štítkami a visačkami) a to do 14 dní od doručenia. Tovar na výmenu/vrátenie nám môžete zaslať na adresu: Ivana Trhanová Krasulová, Nobelova 12B, 83102 Bratislava. Pred vrátením nás prosím kontaktujte na e-mailovej adrese: info@heyprincess.sk kde Vám vieme poskytnúť ďalšie informácie. Formulár pre vrátenie/výmenu je dostupný na stiahnutie tu: Formulár pre vrátenie.
Aká záruka sa vzťahuje na zakúpený tovar?
Na tovar zakúpený u nás sa vzťahuje štandardná 2 ročná záruka. (Viac informácií o procese reklamácie nájdete v sekcii „Reklamácia a Vady za tovar.“)
Aké sú možnosti platby za tovar?
U nás môžete využiť nasledujúce spôsoby platby:
- Priamy vklad na bankový účet
- Platba kartou prostedníctvom platobnej brány
- Dobierka – platba pri prevzatí tovaru
Aké sú možnosti dopravy doručenia?
Pri nákupe nad 70 EUR – poštovné kuriérom zdarma v rámci SR
Kuriér na adresu / do odberného miesta - DPD
Slovenská pošta – doporučený list 1. trieda
Zásielkovňa – Z Box/ Odberné miesto
Dostanem k objednávke faktúru?
Faktúru vystavujeme spolu s každou objednávkou. Faktúra Vám bude zaslaná iba v elektronickej podobe, a to ako príloha e-mailu s potvrdením o odoslaní objednávky.
V prípade, že si ako spôsob platby zvolíte dobierku, Vaša faktúra Vám bude odoslaná prostredníctvom e-mailu do 24 hodín ako zásielku prevezmete a zaplatíte na mieste prevzatia.
Budú mi vrátené poštovné náklady na vrátenie objednávky?
Poštovné náklady spojené s vrátením tovaru (odstúpením od zmluvy v 14 dňovej lehote) hradí zákazník (kupujúci).
Ako mi budú vrátené peniaze ak som platil/a dobierkou?
Vrátenie peňazí prebieha vždy bezhotovostným bankovým prevodom a to aj v prípade ak ste si ako spôsob platby za tovar zvolili – platba dobierkou. Pri vypĺňaní formuláru na vrátenie prosíme uviesť číslo účtu, kam si želáte vrátené peniaze poslať.